11 عضو طالبان در شمال شرق افغانستان كشته شدند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، 'سخیداد حیدری' به رسانه های داخلی افغانستان گفت: این اعضای طالبان دیشب در منطقه 'یخ شیره' شهرستان 'وردوج' در یك درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی كشته و یا زخمی شدند.

وردوج یكی از شهرستان های ناامن استان بدخشان است كه هر ازگاهی درگیری های مسلحانه بین شبه نظامیان طالبان و نیروهای دولتی رخ می دهد.

همچنین 'عبدالنبی الهام' فرمانده پلیس استان هلمند افغانستان امروز سه شنبه اعلام كرد، شخصی كه دیروز بر نظامیان انگلیسی آتش كرد و دو تن از آنها را كشت و دیگری را زخمی كرد، گل نظر نام داشت و یك افسر ارتش این كشور بود.

وی با بیان اینكه این افسر افغان اهل استان ننگرهار این كشور بود، افزود: امكان دارد وی با شورشیان طالبان در ارتباط بوده باشد.

دیروز برای نظامیان خارجی در افغانستان روز خونینی بود و یك ایتالیایی در استان فراه، شش استرالیایی در استان ارزگان، دو نظامی انگلیسی در استان هلمند و یك نظامی دیگر آیساف در استان پكتیكا در جنوب این كشور كشته شدند.

نیروهای پیمان آتلانتیك شمالی (ناتو) به سركردگی آمریكا به مدت یك دهه است كه با ادعای مبارزه با تروریسم و تامین امنیت، افغانستان را اشغال كرده اند، اما در این مدت خشونت ها، ‌ناامنی و فقر در این كشور افزایش یافته است.

آساق**ع.ن**1479





:: برچسب‌ها: جشنواره , آیفون , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: